tirsdag 2. november 2010

Hello, I'm Svimelaura with a cherry on top!!!!


Vår alles kjære Pafrika har forært meg min første award! Herrlighetsågladjegblei!!!! Blei rett og slett litt høy på dette her, så her i hjemmet går nå Svimelaura under alias The cherry on top for tiden. Kanskje jeg skal legge om til engelsk også i samme slengen? Alle award-vinnere gjør jo det. It is sometimes hard to speak the english, but but... I tries i alle fall!

Så til den medfølgende oppgaven; tre ting jeg liker.

Nummer 1:
Jeg liker å spise to og to smarties sammen i matchende farger. Ja det er rart, ja det er helt unødvendig...JA, det er veldig tilfredsstillende:) Rart eller ei, me like!

Nummer 2:
Jeg liker kaffe. Masse kaffe. Er du trøtt? Kaffe. Er du godtesjuk, men kan rett og slett ikke begynne på sjokoladeplate nummer to? Kaffe. Har du behov for å finne en god forklaring på hvorfor du ikke har svart på verken telefon og melding for ørtende gang og "Jeg glemte det" er brukt opp?... Okei, da er det ikke kaffe du trenger... Men det er veldig godt med en kopp mens du funderer på hvordan best å legge dette fram uten å bruke ordene "Jeg glemte det.."!

Nummer 3:
Jeg liker når folk er positivt innstilt. Ingenting er deiligere enn folk som har lyst til å se det gode i ting. Utrolig oppmuntrende å være med slike. Så er du en sånn en, så liker jeg deg :)


Så til favorittbildet....
For å være helt ærlig, så er jeg en av dem som ikke har noe spesielt favorittbilde. Jeg er så begavet bak kameraet at det er umulig å velge! (Hadde det bare vært så vel... sukk). Men dette bildet er høyt oppe i toppen i alle fall :) Det er tatt i bygda der moren til Mr. Handsome kommer fra. En mindre og mer idyllisk plass skal du lete lenge etter. Dette bildet er av den ene veien som går gjennom hele bygda midt i mørketiden. I løøøv it! Og hvis du lurer, Nei jeg har ikke tatt bildet. Det var Mr. Handsome :)



So long folks!
(Bare vent, så blir jeg Mrs Cherry den engelsktalende!)



-Svimelaura with a cherry on top-

9 kommentarer:

  1. You beautiful little Cherry!
    Grattis!

    Det e gøy å bli litt bedre kjent med folk på denna måten, sjøl om eg syns de e vanskelige innlegg å skriva sjøl :o)

    Have a nice week og sånn ;o)

    SvarSlett
  2. Gratulerer lille kirsebær! Denne fortjente du, du har nemlig en av de morsomste bloggene ever!!!

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Gratts;) Utrolig god å skrive! Morsom!! Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Haha! Herlig! Grattis Cherry-Baby!

    SvarSlett
  5. Du skriver så gøy, lille kirsebær! Det er klart du måtte bli en awardvinner. To og to smarties i samme farge altså, hm. Kanskje jeg skal gi det et forsøk? Selv liker jeg veldig godt å spise chilioliven som jeg pakker inn i Synnøve Finden hvitost, og drikke iskald boksecola til. Mmmm! Men det må være synnøveosten, ikke ekkel jarlsberg, for eksempl. Ok, digresjon.
    Jeg skulle egentlig bare sjekke om du likte kirsebærtilværelsen. Jepp, check! ;)

    SvarSlett
  6. Hei på dæi!
    Heheh du e så flink til å skrive! Flire ofte når æi e hær inne:D
    Gøy å lese om de tre tingan du like bst. Men kaffe kan æi ikke si mæi enig i..klare ikke drikke det æi. Men bør kanskje lære mæi det:)
    Gåpe du får en fin dag, og gratulere med award!
    Klæm

    SvarSlett
  7. Gratulerer som kirsebær! :)Flirer litt av vanane dine når det gjeld spising av smarties!

    SvarSlett
  8. Grattis med bæret Svimelaura!Den bloggen din fortjener virkelig en sånn award, du er et særdeles artig bloggebekjentskap:)Keep up the good work!
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med kirsebæret!

    SvarSlett