mandag 7. november 2011

Oh happy, happy joy!!!!!!

Nå har Svimelaura vært og smuglest litt. Bare i smug, for hun har jo alldeles ikke tid til noen blogging, ingen tid til noe faktisk. Bare voksen-ting! Men en liten titt innom Pafrika og Belfini måtte jeg bare unne meg i kveld.

OH HAPPY JOY! Så mange nydelige bøker det var å finne der! Svimelaura ble inspirert, ja faktisk så inspirert at hun bare måtte vise sine skatter også. For skatter, det er det de er!


Jeg er veldig glad for at det er bokeierne som bestemmer hva som er pent for tiden. For bøker er jo så innmari pent! Det er faktisk så pent at det ikke alltid er lesingen som er viktig. Svimelaura stiller nok i rekken blant dem som har kjøpt uhyre kjedelige bøker med en særdeles kledelig innpakning. Av og til er det det ytre som teller!


Og hva er vel mer passende enn å plasser de fineste tingene sine sammen med det peneste i verden? (Jeg må innrømme at det å plassere min kjære russiske hånddrevne symaskin oppå quilteboken kanskje var et ørlite selvbedrag...men det ser jo bra ut da!) 


Pene ting hører sammen, om de har sidetall eller ei!


Med det så vil jeg bare gi et lite hei ut der, jeg har ikke dødd! Jeg er bare veldig voksen for tiden. Får se hvor lenge det varer:)


-Svimelaura (sånn helt i smug)-


8 kommentarer:

  1. Hei på deg, takk for koselig hilsen inne hos meg;) Det er alltid koselig å lese bloggen din også, selv om jeg nok ikke alltid er så flink til å legge igjen kommentarer...må skjerpe meg på det da...hi,hi. ha en fin uke videre, klem fra W

    SvarSlett
  2. Fint med bøker ja, og mange fine ting ellers i bokhylla di også, ser jeg:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Jey!!! Så bra å høre fra deg igjen!!! :)

    Håper at du koser deg med voksenvoksenlivet- og håper du fortsetter å titte innom av og til, også fremover :)

    Ellers; Ja, bøker er fint- på absolutt alle måter!

    SvarSlett
  4. Nei men hei ! Artig å se fra deg igjen ;)

    Klem fra Janne som syns bøker er fint :)

    SvarSlett
  5. OiOi voksen gitt! Håper det ikke varer for lenge...
    og bøker, ja det ER fint.

    SvarSlett
  6. Hei!!

    Så gøy at du er innom igjen!! Flott og dekorativt med bøkene!!

    Håper ikke det blir så lenge til neste gang ;o)

    Tine

    SvarSlett
  7. Endelig! Endelig var du tilbake igjen, iallefall innom en tur, og endelig har jeg fått somlet meg til å skrive den kommentaren jeg har tenkt til helt siden jeg leste innlegget ditt. For jeg ble så glaaaad for at du stakk innom meg, og i tillegg gav meg offentlig kred og allting! Tusen takk, greie deg!
    Vi er enige når det kommer til bøker, seg jeg. Fine å lese, fine å se på. Det ser jammen ut som du er den heldige innehaveren av en plassbygd bokhylle...kan dette stemme?? Det hadde vært noe å ha! Men Billy er en god nr 2, det er han virkelig. Kunne vært enda litt grunnere enn de 30 cm, men det er godt å ha noe å strekke seg etter, Ikea. Hører dere?

    Kjekt å høre fra deg! Jeg er bloggetreig jeg også, så da føler jeg at vi har mer enn bokliking til felles. Og det liker jeg!

    SvarSlett
  8. Spenstig nettside du har. Jeg blir imponert. Jeg skriver en del om tapet Fortsatt fin dag =)

    SvarSlett