søndag 14. november 2010

Klar ferdig, ferdig!!!

Da var Svimefamilien på plass i det nye/gamle gule huset! Gjort på et blunk, lett som en plett.... eh... Nå har vi vel strengt tatt ikke noen lister på plass og golvet i gangen er prydet i betong og leiligheten er ikke påbegynt og malerne er ikke ferdig og soverommene er ikke klare for innflytting og...... og...... Men vi bor i stua og på kjøkkenet og storkoser oss med det faktum at vi oppholder oss i bare ETT hus!!!! Fred, sier bare jeg.

For øyeblikket er ikke nettet oppe å gå hos oss, derfor må det lånes hos lillesøster, no som betyr inkjevetta blomster som innleggspynt :) Men på tirsdag regner vi med å være tilknyttet Blogglandia igjen, så da skal man ikke se bort i fra litt visuell dokumentasjon her i gården:)

Når det skal sies, har jeg oppdaget nye sider ved meg selv... Hva skal jeg si?.... "Hei jeg heter Svimelaura og jeg er Bloggoman..." Den siste uka har jeg merket både humørsvinginger, skjelvinger og andre uhumskheter som følge av manglende bloggetid. Nå skal man ikke se bort fra at pustepauser i bloggingen ikke nødvendigvis er et onde, men det er jo så innmari kjekt!!!! Så nå gleder Svimelaura seg STOORT til å sette igang med bloggelivet igjen og ikke minst, jeg må jo få tittet innom alle de faste!!! Me like!

Så regner jeg med at tirsdagens innlegg blir noe mer interessant en nåværende skriblerier! See yah, folks!

-Svimelaura i det gule huset-

11 kommentarer:

  1. Gratulerer med innflytting! kjenner til desse abstinensane når ein ikkje har nett ;)

    SvarSlett
  2. Hey :) Artig å lese fra deg igjen ;) Gratulerer med et nytt hjem :) Jeg skal fortelle deg noe : Jeg er Bloggoman også ! Da er vi to :)

    Ønsker deg en fin uke som kommer :)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. godt å se at dere er i hus jaffal:) Da er dere på plass og har resten av livet til å komme i orden:)
    Gleder meg til å se bilder av herligheten:)
    Søndagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med stue-innflytting! Resten kommer på plass det og:) Fint å høre fra deg! Ha ei fin ny uke! Så gleder vi oss til å få se bilder av Huset etterhvert!

    klæm

    SvarSlett
  5. Heeei!!
    Du har vært savnet, veldig godt å ha deg tilbake! :-)

    Og gratulerer så mye med å ha kommet i hus, gleder meg til å se mer av det:-)

    Skjønner abstinensene dine bare såååå godt, jeg vet jammen ikke om jeg hadde klart meg...;-)

    Søndagsklem, Rosa

    SvarSlett
  6. He, he, ja, man får fort abstinenser ved manglende blogging:-) Gratulerer så mye med nytt hus! Forventer behørig dokumentasjon...

    SvarSlett
  7. Hei, så koselig å ha deg tilbake <3 Gratulerer med innflyttingen, høres ut som om dere vil trives :)

    klem :)

    SvarSlett
  8. Tihi, ska bli godt å få deg tebake snuppa!

    Grattis med å bu i kun 1 hus da :o)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med innflyttingen! Gleder meg masse til å se det nygamle huset både på nett og in real life. Lykke til!

    SvarSlett
  10. Hei, jeg heter Eple. Jeg er også bloggoman. Selv om jeg ikke er så veldig flink med å legge ut nye innlegg, merker jeg at jeg stadig oftere titter innom Blogglandia- bare for å se meg litt rundt. Det er jo så koselig her!!

    Kos dere med "bare-et- hus-tilværelsen" :-)

    SvarSlett
  11. Gratulerer!Så deilig å endelig være på plass, nett-tilgang eller ei...Det blir spennende å se huset altså.Have patience, vi er her når du er tilbake igjen også vet du:)
    Kos deg i nye huset!
    Vi blogges snart!!

    SvarSlett