tirsdag 24. august 2010

Sommerens fangst!

Nå er det en gang slik at sommeren begynner å nærme seg slutten, om jeg liker det eller ei. Så det er på høy tid med en liten oppdatering av sommeren som har gått, sånn rent utbyttemessig. Hva har jeg egentlig fått ut av denne sommeren her?

Jeg har jo først og fremst blitt en støver på alt av tekniske dataaktiviteter. Jeg har jo tross alt blitt en blogger, må vite!



Så har jeg jo i samme slengen startet en liten nettbutikk sammen med Gretty, stolte eier av prosjektbloggen. mica (altså nettbutikken) går forbausende bra og det betyr jo et par maleprosjekter ute i garasjen. Jeg beklager kjære, jeg er bare nødt til å gå ut i garasjen og male og pusse og gnikke og kose meg litt ute i garasjen i kveld. Det er disse bestillingene veit du.... It's a tough job, but someone has to do it...Det er forresten bare å stikke innom på http://www.mica.no/:) Må jo innrømme at jeg ser at vi har startet i litt feil ende... først salgsblogg så egen blogg. Men det er jo kjekt med begge deler da:)


Jeg har jo også som kjent utviklet mine evner som gartner og sett at det er et vell av lærdom å innta på dette området.



Koselige dager med fri og masse tid sammen med go'gjengen min har jo heller ikke vært å forakte.


Det nye husdyret i familien lystrer etter det flotte navnet I-pad og er blitt alles kjæledegge. Hva er vel bedre enn et slag ludo sent en sommerkveld?

Det har ikke vært mange av de store utfluktene denne sommeren. Men jamen er det deilig å være sammen og bare ha fri! Ingen vanlige aktiviteter som spiser opp tiden. Tid til å gjøre planlagte prosjekter sammen og ikke på skift (jeg klipper plenen, så gir du ungene kvelds, kjære!)

Nei, sommer i Norge er ikke særlig forutsigbart. Om ferien innebærer sommer eller bare klam varme og regn, er ikke lett å si. Men at ferie innebærer, kos, masse tid og kjekke prosjekter å pusle med er heldigvis en sikker vinner!

Smil fra Svimelaura

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar