lørdag 18. september 2010

Jeg vant, jeg vant!!!

Da Svimelaura vant sin første giveaway hos tagmydesign, svevde hun på en lyseblå vinnersky resten av dagen. Det føltes som å være 5 år og holde vinneråren i været på bedehusbasar og håpe at de som holdt premiene så deg. Oh lykke!!! I dagene som fulgte sjekket Svimelaura postkassen sin hver dag, sånn passe nonchalant og henslengt selvfølgelig. Venter ikke sååå veldig, må skjønne! Men da Snuppa kom løpende med en pakke i hånda fra postkassen i dag, brøt mor ut; "Mamma har fått pakke!!!" Naboen (som ble avbrutt midt i en fortelling om en tett vannrenne) lurte fælt på hva jeg hadde kjøpt på nettet nå da. Da boblet gleden over for Svimelaura... "Jeg har ikke kjøpt, jeg har vunnet... førstepremie!!!" Og så glad kan man da altså bli, folkens:)

Inni pakken var det alt slags "snop", et oppskriftshefte fra Drops, en nydelig lilla telysestake med matchende servietter, en druesåpe som luktet alldeles nydelig (den ble sporenstreks plassert på det ørlille gjestedoet vårt for å forhåpentligvis være en velduftende motvekt mot andre odører som til tider innvaderer det stakkars vesle rommet), et lite metallskilt og til slutt.... den nydeligste kaninen jeg noe gang har sett. Snuppa, som hadde stått ved mors side under hele gavesekvensen, adopterte øyeblikkelig den vesle vennen. "Hun skal få være med og se på barnetv!!!" Veslemor har forøvrig fått navnet Kaptein Hoppeglad og skal bli med i sekken nordover i morgen.


TUSEN TAKK, Tine!!!! Og til alle som fortsatt er i tvil; Ja dere bør stikke innom til Tines blogg og se hva den damen holder på med, for det er ikke lite. Og den som kan lage så nydelige kaniner, er vel verdt å følge med på!

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Det er jeg veldig glad for at du gjorde, for nå har jeg og funnet en ny fin blogg jeg bare må følge. Liker spesiellt godt skrivestilen din. Syntes du har gode innlegg.

    Ser frem til fler interessante innlegg, god lørdagskveld!

    mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  2. Heisann på deisann, og tusner på takk for hilsen!
    Ja, det går altfor fort, og eg føle meg litt som foreldregenerasjonen når eg seie sånne ting. Men ord og utrykk eg avfeide før eg fekk liten sjøl e nå visst flittig blitt tatt i bruk i ettertid, hihi :o)

    Og gratulera så masse med flott gevinst!! Det e jo sååå gøy!!

    SvarSlett
  3. Hei på dæi!
    Så nydelig kanin. Heldige dæi som har fått nåkka så søtt:)
    Skal helt klart ta turen innom bloggen til Tine å sjekke ut litt;)
    Ha en fin søndagskveld

    SvarSlett
  4. Hei du! Så bra at "pakka" har kommet frem!! Gøy at kaninen har fått en eier som liker den;) TUSEN TAKK for koselig omtale da!! Det setter jeg STOR pris på!!! Ønsker deg og dine en fin uke!!

    Klem tine

    SvarSlett