fredag 1. oktober 2010

CRAMMED!!!

Hva gjør man når det er fullt i garasjen og Mr. Handsome allerede er der og snekrer tallerkenhyller på 1 kvm? Før jeg sier noe mer, må jeg bare få berømme min kjære Mr. Handsome! Ikke før karen har fått seg eget verksted i garasjen, så donerer han 95% av den til lopper, gamle skatter og malejobber som konemor har fått for seg at hun skal holde på med. Og når man har gjort så mye, hvorfor ikke legge til x antall kvelder med snekring for vesle mica på stakkarslige små kår?.... Jeg har den beste kjærsten i verden, så er det sagt!
Mr. Handsome fortjener hver kvadratmeter med garasje og verksted i det nye huset! (Så er det jo ingen dårlig bonus at det vanker et eget verksted på Svimelaura også, men nå var det strengt tatt Mr. Handsome vi snakket om tross alt! )


Men tilbake til saken; Hva gjør man når garasjen er full og opptatt? Jo, man tar en rull malerpapp fra Europris, et stk stuebord og VOILA! Så haver man et verksted!


Nå som photoshooten er over, går det stort sett i tallerkenhyller og verktøykasser her i gården. Så kjekt at folk liker det vi lager!!!Men.. en ting om den bildetagingen.... så heidundranes mye jobb for 20 minutter fotografisk herlighet!.... Nei, da skal du ha takk :) Men til gjengjeld får man jo et nydelig og minimalistisk hjem, og hvem ønsker seg vel ikke det?...eller?

For alle dere loppeentusiaster, så kommer det noen godbiter på http://www.mica.no/ de nærmeste dagene, Sivmelaura har kommet fram til at man blir mest glad av å dele:) Ja, dele og dele, Fru Blom... Strengt tatt selger jeg det, for å være helt korrekt. Men tinga er fine, jeg lover:)


Veldig fornøyd med bildeoppsettet her, ja!


Nei, dette ble mye vas på liten plass. Så da er det bare å slutte først som sist. Ha en fornøyelig fredagskveld, folkens!!!

 

3 kommentarer:

  1. Næmmen, ein sånn mann vil eg og ha!!!
    Du e ikkje intr i å dela vel??? ;o)

    Ska bli spennande å sjå nye heimen :o)

    Du får nå ha ei knakande god helg med eller uten maling og snekring :o)

    SvarSlett
  2. Hei Svimelaura
    Den garasjen hørtes spennende ut! 95 % av innholdet lopper; se det kan man like!
    Høres ut som en tålmodig og snill mann du har. Lykke til med tallerkenhylla og alle de andre ideene og ha en glad helg!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Hehehe kjenner meg altfor godt igjen i det du skriver.. "Verkstedet" til Matrosen blir bare fullere å fullere av mitt pikkpakk :) Jaja tenker nå jeg, slik er det å bo sammen ;)

    SvarSlett