onsdag 8. september 2010

Gardiner til køyesenga... FERDIG!

Etter en særdeles himmelsk tur til Stoff og Stil sin butikk i Kristiansand (en tur som jeg by the way dagdrømmer om enda på ekstra tunge dager), er nå første prosjekt i havn. "Ikke før???" sier kanskje du. Men litt mica, litt barnehagestart, litt kaffebesøk av andre hjemmeværende (veldig viktig del av hverdagen, for å være mentalt stabil i lengden) og en mann som har et og annet prosjekt på kveldstid har en tendens til å sette pauseknapp diverse hobbyprosjekter. Men nå er de altså her, gardinene til Snuppa sin køyeseng. And let the teaparties begin!

Jeg ble selv invitert som første mann til å innta vann, te og grapefrukt/avocado (dagens utvalgte plastfrukt) sammen med Snuppa, Ariel og Tornerose. Det hele var direkte salig!

Og når en tilfreds Snuppa sukker "Dette var veldig koselig, Mamma!", er det bare å krysse av for dagens høydepunkt :)


Ser jo at jeg trenger et kurs i lyssetting når jeg tar bilder. Det er bare å melde seg om noen kjenner kallet! Kalles ikke Svimelaura for ingenting. "Lys, hæ? Jaja tar nå bare bildet fort og gæli før snuppa skal sove...Går sikkert bra!"


-Svimelaura-

5 kommentarer:

  1. Så fint!!Jeg digger de glade fargene!Koselige bilder:)
    Tusen takk for hyggelige kommentarer inne hos oss:)Jeg følger deg videre jeg:)

    SvarSlett
  2. Så fint asså! Det rommet ser så koselig ut! Heldige dattera di:)

    God lillelørdag:)

    SvarSlett
  3. Hei du!
    Det er klart soving og skulking er talenter - de er bare ikke like verdsatt som andre (noen vil kanskje si mer nyttige) talenter, men bare vent - vår tid vil komme! ;)
    Koselig blogg du har, jeg følger med deg videre, jeg. Og tusen takk for hyggelig hilsen og følge inne hos oss!

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Så du e ei av dei bak dei flotte kassane?!?!
    Eg har kikkt meg litt rundt inne sjå deg nå, og skvatt jammen litt te når eg klikka meg inn på butikken!!
    Du må jo linka klart og tydelig fra butikken te bloggen din, søtaste du!!

    Likte meg her sjå deg, så eg følge deg videre kan du veta :o)

    Skikkelig stilig design på bloggen din forresten! Digga det!!!

    Har lagt merke te at du har tatt nåken oppfordringar i dag og fulgt nåken nye bloggar, og jammen har det auka sjå deg og ser eg ;o)

    Velkommen te meg ska du værr, og glede meg te å følga deg videre! Takk for kjempekoselige kommentarer og!

    E ikkje alltid lika flinke te kortfattethet når eg blir engasjerte eg, men har du lest te slutt, så seie eg god natt ;o)

    SvarSlett
  5. Gjør da ingenting om det ikke er så lyssatt når det er en så god stemning. Herlig og fargerikt barnerom! =D

    Fant deg inne hos Namaste, så da ble jeg nysgjerrig vet du. Nå skal jeg ta en liten nattevandring inne hos deg før sengen lokker. Regner med du ser denne i morgen, så da får jeg ønske deg en god morgen. :)

    Hei og hopp fra Huldrelevenet

    SvarSlett